Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Image

Yummy Sarki Soezleri Tuerkce


Yummy Şarkı Sözleri Türkçe

Yummy Şarkı Sözleri Türkçe

Verse 1

Gece yarısı, açım, karnım gurulduyor

Buzdolabını açıyorum, lezzetli bir şeyler arıyorum

Ve işte karşımda, çikolatalı kurabiyeler

Chorus

Ah, nefis, nefis, nefis

Kurabiyeleri yerken eriyorum

Tatları damağımda, ah, ne büyük zevk

Verse 2

Çikolatanın tadı, sütlü kremanın yumuşaklığı

Her ısırıkta, cennette gibi hissediyorum

Kurabiyeler bitiyor, ama lezzeti kalıyor

Chorus

Ah, nefis, nefis, nefis

Kurabiyeleri yerken eriyorum

Tatları damağımda, ah, ne büyük zevk

Bridge

Bu kurabiyeler, hayatımın bir parçası

Mutlu olduğumda, üzgün olduğumda hep yanımda

Her ısırıkta, anılarım canlanıyor

Chorus

Ah, nefis, nefis, nefis

Kurabiyeleri yerken eriyorum

Tatları damağımda, ah, ne büyük zevk

Outro

Çikolatalı kurabiyeler, benim için sadece bir tatlı değil

Mutluluğun, sevginin, anıların bir sembolü

Her ısırıkta, hayatın güzelliğini yeniden keşfediyorum


Comments